cron a fetchmail

Ing. Karel Babka dekls na volny.cz
Středa Září 14 22:45:39 CEST 2005

Matus UHLAR - fantomas napsal(a):

>Pytam sa predovsetkym naco panovi bambasovi fetchmail vobec je. ci nema
>permanentne pripojenie k sieti, ci ma pomale pripojenie k sieti alebo nejaky
>lokalny server ktory pre neho robi imap aj smtp.

>potom otazka vyssie plati aj pre vas. btw preco sem pletiete domenu?

Je to důvod, proč používám fetchmail. Nemám ani dial-up, ani pomalé
spojení. Ale nemám doménu. Jak by vypadala adresa mé schránky, mám-li
jen IP? Z toho důvodu je schránka u providera a používám fetchmail. (No,
popravdě, jsou i jiné důvody. Chystám-li se na cesty, mám dost starostí
s tím, aby mi někdo zaléval kytky. Natož ještě spravoval server :-)
Předpokládám, že u Volnýho někoho takového vždy mají...

--
Ing. Karel Babka                +420 377 430 586
fa Dekl&syn                     +420 606 268 746