cron a fetchmail

Čtvrtek Září 15 12:16:12 CEST 2005

Ing. Karel Babka <dekls na volny.cz> wrote:
> Je to důvod, proč používám fetchmail. Nemám ani dial-up, ani pomalé
> spojení. Ale nemám doménu. Jak by vypadala adresa mé schránky, mám-li
> jen IP? Z toho důvodu je schránka u providera a používám fetchmail.

akym klientom citate postu? Vas klient alebo provider nepodporuje imap?
Alebo je nejaky dovod preco musite postu citat od seba a nie od providera
uvedenym protokolom?

> (No, popravdě, jsou i jiné důvody. Chystám-li se na cesty, mám dost
> starostí s tím, aby mi někdo zaléval kytky. Natož ještě spravoval server
> :-) Předpokládám, že u Volnýho někoho takového vždy mají...

ak som pochopil spravne, mate dalsi dovod nechavat postu u providera, tak sa
totiz o fetchmail nebudete musiet starat vobec.

WinError #98652: Operation completed successfully.