lokalizace Compiere/TinyERP

Jan Kubik jan.kubik na modus-software.com
Pátek Září 16 21:35:34 CEST 2005

kdyz odhlednu od ostatnich technickych detailu napada me
u lokalizace techto produktu, jestli jsme skutecne stale jeste
v roce 1980.

Jak ten gettext-cirkus u TinyERP, tak skutecnost u Compiere, ze
se vyzaduje nasazeni Oracle (jak zaznelo v konferencich - uz i
lokalizace
dela problemy, kdyz se nepouzije tato databaze -nebo Sybase ) jsou
jasnym svedectvim, ze autori techto produktu ziji v minulem stoleti.

Zustava mi rozum stat, ze nejaka firma nabizi
"lokalizacni sluzby" pro CELY PAKET a ne jak by to melo byt obvykle
aby si lokalizaci udelal uzivatel sam. Kazdy uzivatel ma svuj vyrazovy
repertoar (nekdo rika pruvodka, nekdo obehova karta).

Jsem prekvapen, ze se zakaznictvo nebouri a necha si namluvit
takove hovadiny....