lokalizace Compiere/TinyERP

Pavel Kysilka pavelk na bsys.cz
Pondělí Září 19 13:37:41 CEST 2005

On Fri Sep 16, 2005 at 09:35:34PM +0200, Jan Kubik wrote:

  zdravim,
> kdyz odhlednu od ostatnich technickych detailu napada me
> u lokalizace techto produktu, jestli jsme skutecne stale jeste
> v roce 1980.
ne, Compiere je hodne nadcasova vec. mozna v roce 1980 zacal delat Jorg
Janke navrh a stravil nad tim skutecne hodne casu a vysledky jsou dle me
hodne videt.

> Jak ten gettext-cirkus u TinyERP, tak skutecnost u Compiere, ze
> se vyzaduje nasazeni Oracle (jak zaznelo v konferencich - uz i
> lokalizace
> dela problemy, kdyz se nepouzije tato databaze -nebo Sybase ) jsou
> jasnym svedectvim, ze autori techto produktu ziji v minulem stoleti.
\\add oracle.
ano prererujeme ji. na te bezi Compiere nejlepe.

samozrejme, ze je na projektu Compiere snaha o databasobou nezavislost. ale tyto
vlastnosti nejsou zatim uplne v prijatelnem stavu. a vykon database je v
tomto pripade take dost dulezity.

pokud by zakaznik projevil snahu o jinou databasi, tak se o tom da hovorit.
a to samozrejme navysi cenu a myslim si, ze si oracle v tomto pripade rad
koupite.

> Zustava mi rozum stat, ze nejaka firma nabizi
> "lokalizacni sluzby" pro CELY PAKET a ne jak by to melo byt obvykle
> aby si lokalizaci udelal uzivatel sam. Kazdy uzivatel ma svuj vyrazovy
> repertoar (nekdo rika pruvodka, nekdo obehova karta).
compire neni maly system. skutecne ne. je to system pro stredni firmu.

predpokladam, ze jste tento system videl.
projekt ma hodne velkou miru customizace a je velice vhodne, aby toto
delala odborna firma. moznost upravy slovniku zakaznikem tu je, ale toto reseni
se mi nezda jako nejlepsi.
preklad do cestiny neni zasadni vec na lokalizaci compiere.

> Jsem prekvapen, ze se zakaznictvo nebouri a necha si namluvit
> takove hovadiny....
videl jste compiere v akci ?
nainstaloval jste si minimalne projekt a ozkousel ho ?

patrne ne. mam trochu pocit, ze projekt jste nevidel ani nestudoval.
kvalita Vaseho prispevku tomu odpovida.

  pavel kysilka

________ Information from NOD32 ________
This message was checked by NOD32 Antivirus System for Linux Mail Server.

http://www.nod32.com