Vkládání nestandardních znaků do X11/KDE?

Miroslav Suchy miroslav na suchy.cz
Pondělí Září 19 11:46:43 CEST 2005

garabik-news-2005-05 na kassiopeia.juls.savba.sk wrote:
> ja pouzivam (teda ja nie, ale "moji" uzivatelia) compose, v KDE si v
> nastaveni klavesnice zaskrtnem "Menu is Compose" a potom stlacam napr.
> MENU o c pre ©, MENU = E pre €, MENU . . pre ·, MENU - - - pre —,
> MENU , " pre „ a podobne (tie uvodzovky su pre nas trochu nelogicky

Tohle se mi hodne libi, bohuzel nejak nemohu potvrdit, ze by mi to
chodilo. (xorg 6.8.2, kde 3.4.2).
Delam to spravne v Ovladaci centrum->Mistni zvyklosti->Rozvrzeni
klavesnice-Moznosti Xkb->Menu is Compose? Nebo se musi jeste nekde neco
jinde...?

Tohle mi pritom funguje.

Mirek