Mozilla 1.5 a root.cz

Jan Klugl jkluglNOSPAM na pikebo.cz
Pondělí Září 19 10:45:20 CEST 2005

Ten puvodni thread byl ode me a reseni nebylo.

> Cookies zakazane byt mohou ale pak se pridava na konec kazdeho odkazu neco
> jako ?SID=blabol a protoze se to pridava i k odkazum vedoucim ven, tak to
> obcas cilovy web nerozdejcha. Rucni umazani toho ocasku to obvykle resi.
> Problem muze byt, pokud se prohlizec (nebo proxy) tvari ze cookies ano ale
> pak je ignoruje.

Vsechny cookies jsem povolil a promazal.
Nic umazavat nemuzu bo neni kde - dole v liste je videt ze cykli mezi
root a iinfo.cz a to tak ze mnohokrat za sekundu a pak skonci s hlaskou
o Too many redirects.

Nove poznatky: Dela to i links. Ale problem bude nekde u me, zkousel
jsem to na jinych strojich v LAN a jede to.
Nechal jsem si poradit a root jedu pres anonymizer. It sucks. Ale aspon
se tam dostanu.