Vkladani nestandardnich znaku do X11/KDE?

cepl@surfbest.net ceplma na gmail.com
Neděle Září 25 19:50:56 CEST 2005

Pavel Kankovsky wrote:

> Dokaze. Tyhle soubory ctou klienti, takze si muzete nastavit XLOCALEDIR,
> treba na $HOME/.xlocale, vyrobite v tom adresari compose.dir s patricnym
> obsahem a uz to bude cist vas Compose misto systemoveho. Asi to neumi za
> chodu kombinovat vice souboru, ale to lze obejit nejakym skriptem, ktery
> pri vhodne prilezitosti vygeneruje vysledny soubor.

Zjevně existuje ještě lepší metoda
<http://groups.google.com/group/comp.windows.x/msg/19e6f4a14237cfca>
- nová Xka zjevně umí číst soubor ~/.XCompose jako uživatelské
nastavení.

Děkuji každopádně za pomoc - zdá se, že Compose klávesa
vzácně slučuje všechny výhody digraphs z vimu s tím, že to
funguje úplně všude. Díky.

Matěj