OT: Dlouhe odesilani posty sendmail

Jan Houstek jan.houstek na mff.cuni.cz
Pondělí Září 19 14:42:23 CEST 2005

On Sun, 18 Sep 2005, Pan Luboš Dušaný wrote:
> na FreeBSD 5.4 jsem po instalaci nakonfiguroval sendmail, tedy do
> local-host-names pridal svoji domenu a pridal virtusera [...]

Problem se sendmailem bezicim na FreeBSD do tohoto listu nepatri a to hned
ze dvou duvodu -- jednak se to netyka Linuxu, druhak, i kdyby slo o
sendmail na Linuxu, je pro problematiku posty vyclenena konference
sendmail na linux.cz. Do te jste ovsem *stejny* prispevek jiz poslal, a
bylo na nej reagovano, takze naprosto netusim, jake stesti hledate zde.

-- Honza Houstek