Dlouhe odesilani posty sendmail

Lukas Zapletal lukas.zapletal na qcm.cz
Čtvrtek Září 29 11:21:09 CEST 2005

Dne Sun, 18 Sep 2005 21:39:34 +0200 (CEST)
Pan Luboš Dušaný <lubos.dusany na seznam.cz> napsal(a):

> Prvni me napadla prodleva kvuli DNS, ale server na DNS bez problemu muze, navic i podle pingu je nazev masiny localhost, tedy ta sama masina.
>
> Napada Vas prosim neco, jak ze sendmaila vytahnout co se deje ?

Zkontrolujte si, jestli vas DNS server spravne zachazi s MX zaznamy.
Treba ja jsem laboroval s qmailem cele odpoledne, nez jsem zjistil, ze
kesujici DNS server na ADSL modemu zcela ignoruje MX zaznamy. Musel
jsem pouzit DNS meho providera.

Tech 20 vterin muze byt klidne nejaky timeout, po kterem server zkusi
sekundarni DNS server...

ps - Honza ma uplnou pravdu, nezneuzivejte diskuzi rozesilanim na
vsechny strany, energii venujte spise hledanim priciny "krucek po
krucku". Hodne stesti.

--
S pozdravem / Best regards
Lukas Zapletal