lokalizace Compiere/TinyERP

Pavel Kysilka pavelk na bsys.cz
Pondělí Září 19 15:22:48 CEST 2005

On Fri Sep 16, 2005 at 09:35:34PM +0200, Jan Kubik wrote:
  zdravim,
> kdyz odhlednu od ostatnich technickych detailu napada me
> u lokalizace techto produktu, jestli jsme skutecne stale jeste
> v roce 1980.
ne, Compiere je hodne nadcasova vec. mozna v roce 1980 zacal delat Jorg
Janke navrh a stravil nad tim skutecne hodne casu a vysledky jsou dle me
hodne videt.

> Jak ten gettext-cirkus u TinyERP, tak skutecnost u Compiere, ze
> se vyzaduje nasazeni Oracle (jak zaznelo v konferencich - uz i
> lokalizace
> dela problemy, kdyz se nepouzije tato databaze -nebo Sybase ) jsou
> jasnym svedectvim, ze autori techto produktu ziji v minulem stoleti.
\\add oracle.
ano prererujeme ji. na te bezi Compiere nejlepe.

samozrejme, ze je na projektu Compiere snaha o databasobou nezavislost. ale tyto
vlastnosti nejsou zatim uplne v prijatelnem stavu. a vykon database je v
tomto pripade take dostdulezity.

pokud by zakaznik projevil snahu o jinou databasi, tak se o tom da hovorit.
a to samozrejme navysi cenu a myslim si, ze si oracle v tomto pripade rad
koupite.

> Zustava mi rozum stat, ze nejaka firma nabizi
> "lokalizacni sluzby" pro CELY PAKET a ne jak by to melo byt obvykle
> aby si lokalizaci udelal uzivatel sam. Kazdy uzivatel ma svuj vyrazovy
> repertoar (nekdo rika pruvodka, nekdo obehova karta).
compire neni maly system. skutecne ne. je to system pro stredni firmu.
je v nem i ucetnictvi.

predpokladam, ze jste tento system videl.
projekt ma hodne velkou miru customizace, ale vetsinu musi udelat odborna firma.

> Jsem prekvapen, ze se zakaznictvo nebouri a necha si namluvit
> takove hovadiny....
videl jste compiere v akci ?
nainstaloval jste si minimalne projekt a ozkousel ho ?

mozna, ze pak by jste zmenil nazor a do konfery linux.cz by jste
implementoval mazani.

   gf

/* zasilam jeste jednou. nejak to nedoslo. */

________ Information from NOD32 ________
This message was checked by NOD32 Antivirus System for Linux Mail Server.

http://www.nod32.com