Mozilla 1.5 a root.cz

Petr Balas petr-news na balas.cz
Pondělí Září 19 16:36:11 CEST 2005

Petr Šobáň wrote:

> Taky se někde řešilo že nesmí být zakázané cokie a jakýsy server na
> který se ten root odkazuje (reklamní, počítací ? už nevím) - skuste
> pohledat archív.

Cookies zakazane byt mohou ale pak se pridava na konec kazdeho odkazu neco
jako ?SID=blabol a protoze se to pridava i k odkazum vedoucim ven, tak to
obcas cilovy web nerozdejcha. Rucni umazani toho ocasku to obvykle resi.
Problem muze byt, pokud se prohlizec (nebo proxy) tvari ze cookies ano ale
pak je ignoruje.

--
Petr Balas - petr at balas dot cz