Mozilla 1.5 a root.cz

Petr Šobáň soban na soban.cz
Úterý Září 20 01:03:13 CEST 2005

Petr Balas napsal(a):

> Cookies zakazane byt mohou ale pak se pridava na konec kazdeho odkazu neco
> jako ?SID=blabol a protoze se to pridava i k odkazum vedoucim ven, tak to
> obcas cilovy web nerozdejcha. Rucni umazani toho ocasku to obvykle resi.
> Problem muze byt, pokud se prohlizec (nebo proxy) tvari ze cookies ano ale
> pak je ignoruje.

Vím že jsem to někde probíral a skoušel a je to tak že pokud zakážete
cokies a zakážete přístup k tomu serveru (reklamní, nebo počítací nevím
jakou má adresu) tak to nefunguje ale jak jednou ty cokies povolíte a
ten server taky tak potom už ty cokies nebo server můžou být zakázané a
funguje to, prostě nějaká taková zrada v tom byla přesně nevím kde jsem
to probíral možná i tu v konferenci skuste pohledat.

|    ICQ    179223500                    |

Jsme jen prach a stín.
		-- Q. Flaccus Horatius