cron

Pondělí Září 19 20:26:20 CEST 2005

On Sun, 18 Sep 2005, Petr Vileta wrote:

> Posledni dobou se mi zacal objevovat jeden drobny problem. Mam v
> /etc/cron.daily nekolik skriptu,ktere se podle anacrontab maji spoustet
> denne se spozdenim 5 minut, tedy v podstate 5 minut po pulnoci. Obcas se
> ale stane, ze se mi v logu cronu objevi tohle

Trochu to motate dohromady: veci v /etc/cron.daily spousti normalne cron.
anacron se do toho vlozi pouze v pripade, ze pri svem explicitnim spusteni
-- obvykle behem bootovani -- zjisti, ze se prislusna skupina uloh
nespustila prilis dlouho (specifikovano v /etc/anacrontab).

> Sep 2 00:00:06 ns anacron[22785]: Updated timestamp for job `cron.daily'
> to 2005-09-02

Timhle jen anacron oznamuje, ze se provedl prikaz anacron -u cron.daily,
kterym se dava anacronu na vedomi, ze se skupina "cron.daily" prave
provedla a ze si nekam zapsat nove datum.

> a nektere skripty uz se neprovedou, protoze se asi nastavi cas nejak
> zpatky nebo co.

To mi pripada dost nepravdepodobne, ze by run-parts prerusilo svou cinnost
kvuli pohybu hodin. Ale je mozne, ze je v tom jeste neco dalsiho.

> A jeste jeden dotaz, na ktery jsem nedokazal najit odpoved. Lze nejak
> ovlivnit poradi, v jakem se spousti skripty v /etc/cron.?neco? adresarich,

run-parts to spousti podle abecedy.