cron

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Pondělí Září 19 23:07:03 CEST 2005

Pavel Kankovsky wrote:

> Trochu to motate dohromady: veci v /etc/cron.daily spousti normalne
> cron. anacron se do toho vlozi pouze v pripade, ze pri svem
> explicitnim spusteni -- obvykle behem bootovani -- zjisti, ze se
> prislusna skupina uloh nespustila prilis dlouho (specifikovano v
> /etc/anacrontab).

No ja to nemotam, ja se v tom, krome crontab, moc nevyznam a takhle jsem to
'dostal' nainstalovane (RH7.3). Vubec netusim, proc treba anacron (skript)
je umisten v cron.daily ;-) Proste tam vzdycky byl a fungovalo to, ale jak
postupne pridavam ulohy do cron adresaru nebo do crontab, tak holt to ted
nejak obcas zablbne a netusim proc.

> To mi pripada dost nepravdepodobne, ze by run-parts prerusilo svou
> cinnost kvuli pohybu hodin. Ale je mozne, ze je v tom jeste neco
> dalsiho.

No konkretne mi obcas neprijde mail od skriptu '00-logwatch', ktery je v
cron.daily. Podle abecedy je tedy uplne prvni, tak netusim, ktera bije.
Pritom napriklad '00webalizer' je v abecede za nim a ten se skutecne provede
kazdy den.

--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz