kopie adresarove struktury

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Úterý Září 20 11:19:06 CEST 2005

Dalibor Straka wrote:
: On Sun, Sep 18, 2005 at 08:02:04PM +0200, Pizi wrote:
: > Mam dva linuxove stroje na Internetu.
: > Potrebuji z jednoho na druhy zduplikovat cast adresarove struktury,
: > ale bez souboru. Jen adresare. Chci /home z jednoho zkopirovat na
: > /home druheho aby mi ruzne skripty nehlasily ze adresare neexistuji.
: > Je to priprava na presun vseho, ale ten budu uz pak delat lokalne
: > primo z disku na disk. Na obou strojich mam roota.
: >
: Zda se mi to jako pekna chujovina...
:
	Ano, je v teto konferenci tradici, ze kdyz se nekdo na neco
zepta, tak vetsina lidi zacne diskutovat o tom, ze zadani vlastne
nema smysl a proc to vubec tazatel chce :-(

: > Jak na to?
: >
: find /home -type d|ssh root na stroj "while read A; do \
: mkdir -p \"$A\"; done"

	A co kdyz budete mit v adresari newline?
:
: nezkousel jsem, pripadne zkuste find /home -type d >seznam.txt
: a pak obdobne.

	find /home -type d -print0 | ssh root na stroj 'xargs -0 mkdir'

-Y.

| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |