kopie adresarove struktury

Středa Září 21 13:16:59 CEST 2005

Ako to chcete skopirovat? mne zname sposoby prekopirovania s tymto nemaju
problem, mate dovod pouzit sposob ktory problem ma? Ste si isty ze do inac
nejde?

Jan Kasprzak <kas na fi.muni.cz> wrote:
>        Ano, je v teto konferenci tradici, ze kdyz se nekdo na neco
> zepta, tak vetsina lidi zacne diskutovat o tom, ze zadani vlastne
> nema smysl a proc to vubec tazatel chce :-(

Myslim ze to tak je hlavne preto, ze mnoho ludi naozaj vymysla nezmysly a
snazi sa tu zistit ako ich urobit...

The 3 biggets disasters: Hiroshima 45, Tschernobyl 86, Windows 95