Vkládání nestandardních znak do X11/KDE?

garabik-news-2005-05 na kassiopeia.juls.savba.sk garabik-news-2005-05 na kassiopeia.juls.savba.sk
Úterý Září 20 11:04:26 CEST 2005

cepl na surfbest.net <ceplma na gmail.com> wrote:
> Mohl bych poprosit o zaslání toho souboru na soukromou adresu (v mém
> Debianu/etch to vypadá skutečně hodně zmateně)? A co máte za
> locales? Je to cs_CZ.UTF-8 (já tu mám cs_CZ, což je možná ten
> problém)?

neviem akeho suboru :-)
ale toto mi funguje bez KDE (icewm aj fvwm), na kubuntu aj na nedavno
upgradnutom debian unstable:

setxkbmap us,sk  -option 'grp:alt_shift_toggle,ralt_switch,compose:menu'

funguje to rovnako na it_IT.UTF-8, sk_SK.UTF-8 alebo en_US.UTF-8
(a mam taky pocit ze ak locale je ISO8859-2, tak budu fungovat len tie
znaky co patria do iso2, takze problem moze byt aj v tom...)

| Radovan Garabík http://kassiopeia.juls.savba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ kassiopeia.juls.savba.sk     |