kopie adresarove struktury

Pavel Benisek benny007-linux na 3dgrafika.cz
Úterý Září 20 11:49:00 CEST 2005

On Sun 18. September 2005 19:02, Pizi wrote:
> Mam dva linuxove stroje na Internetu.
> Potrebuji z jednoho na druhy zduplikovat cast adresarove struktury,
> ale bez souboru. Jen adresare. Chci /home z jednoho zkopirovat na
> /home druheho aby mi ruzne skripty nehlasily ze adresare neexistuji.
> Je to priprava na presun vseho, ale ten budu uz pak delat lokalne
> primo z disku na disk. Na obou strojich mam roota.
>
> Jak na to?

Dobry den,
ja jsem to resil tak, ze jsem spustil rsync do noveho destination
adresare a zmacknul crtl+c pri zacatku prenosu prvniho souboru. Vtip je
ten, ze rsync nejdriv vytvori adresarovou strukturu, takze staci pak
smazat ten jeden soubor a met co jste chtel...

rsync -rlpxz --progress user na server.xy:/home ~/muj_novy_adresar

Snad to pomuze ;)
--
Pavel Benisek