Dalsi problem pri pokusu o svou prvni kompilaci -sim

"Bc. Miloš Bíba" milos.biba na gmail.com
Úterý Září 20 15:13:23 CEST 2005

Tak diky vsem, za pomoc nasmerovali ste me k tomu, ze jsem si stahnul
balicky flex a bison, kazdy asi v deseti verzich, ani jedno neukoncilo
prikaz ./configure bez chyb, neudelalo makefile, ale nastesti se mi
podarilo rozchodit jedno rpm toho programu (sim 0.9.4) ktery sem chtel
kompilovat, a ted uz mi to funguje. Cili doufam, ze kompilovat budu snad
potrewbovat v dobe, az mi prijde krabicova verze Mandrivy 2006 a doufam,
ze tam ty balicky budou a pokud ne tak doufam, ze se mi stejne podari
rozchodit rpm ze starsi verze...

Diky moc vsem za snahu, jsem zase o neco chytrejsi :-)

Krasny zbytek dne