Dalsi problem pri pokusu o svou prvni kompilaci -sim

Dusan Zatkovsky msk_conf na atlas.cz
Středa Září 21 09:24:46 CEST 2005

On Tue 20. September 2005 15:13, Bc. Miloš Bíba wrote:
> Tak diky vsem, za pomoc nasmerovali ste me k tomu, ze jsem si stahnul
> balicky flex a bison, kazdy asi v deseti verzich, ani jedno neukoncilo

V akych 10 verziach? Preco si nestiahnete baliky priamo urcene pre Vasu
distribuciu? Konkretne u mandrake to je bison a flex.

> prikaz ./configure bez chyb, neudelalo makefile, ale nastesti se mi
> podarilo rozchodit jedno rpm toho programu (sim 0.9.4) ktery sem chtel
> kompilovat, a ted uz mi to funguje.

Sim v binarnej rpm verzii pre mandrake/mandrivu existuje dost dlhu dobu.

> Cili doufam, ze kompilovat budu snad
> potrebovat v dobe, az mi prijde krabicova verze Mandrivy 2006 a doufam,
> ze tam ty balicky budou a pokud ne tak doufam, ze se mi stejne podari
> rozchodit rpm ze starsi verze...

Co nie je dobry napad, moze to narobit v systeme paseku. Baliky tam budu.

Osobne pouzivam mandriva cooker, ale mam ten pocit, ze ked som sa posledne
snazil instalovat kamosovi LE2005, tak tam naozaj chybala strasna kopa
balikov. Mozno som len trafil na nejaky divny mirror, ale viac som sa o to
nepokusal a dal som mu tam 2006RC1.

> Diky moc vsem za snahu, jsem zase o neco chytrejsi :-)
>
> Krasny zbytek dne

Napodobne.

--

S pozravom,