vzdalene prikazy

martin hudec corwin na aeternal.net
Úterý Září 20 19:00:06 CEST 2005

Ahoj,

On Tue, Sep 20, 2005 at 06:57:59PM +0200 or thereabouts, Jan Krnavek wrote:
> Ahoj,
> rad bych se zeptal na nasledujici vec,pripadne zkusenost atd...
> Mam na starosti temer 30 linux serveru a uz me unavuje zadavani stejnych prikazu na vsechny masiny. Vytvoril jsem si jednoduchy skriptik
> (bash ,ssh + textovy seznam hostu),jenz spusti mnou definovany prikaz na vsech serverech a vrati pripadne error hlasky. Skript ma spoustu
> omezeni a
> neni to "jaksi" ono. Jake sofistikovanejsi nastroje pouzivate vy?
> ...rad bych se vyhnul xwindows gui..
> Dik za kazde info.

  A aky je ucel tych prikazov? Neaka diagnostika? alebo?

--
martin hudec

   * 421 907 303 393
   * corwin na aeternal.net
   * http://www.aeternal.net

"Nothing travels faster than the speed of light with the possible
exception of bad news, which obeys its own special laws."

   Douglas Adams, "The Hitchhiker's Guide to the Galaxy"