vzdalene prikazy

Petr Klíma petr.klima na madeta-group.cz
Úterý Září 20 19:36:19 CEST 2005

Jan Krnavek napsal(a):
> Ahoj,
> rad bych se zeptal na nasledujici vec,pripadne zkusenost atd...
> Mam na starosti temer 30 linux serveru a uz me unavuje zadavani stejnych
> prikazu na vsechny masiny. Vytvoril jsem si jednoduchy skriptik (bash
> ,ssh + textovy seznam hostu),jenz spusti mnou definovany prikaz na vsech
> serverech a vrati pripadne error hlasky. Skript ma spoustu omezeni a

Tady je docela slušný přehled ...
http://web.archive.org/web/20040119132830/tentakel.biskalar.de/similar/

puvodni WEB je nejaky divny ale v WWW.ARCHive.org to jeste je ...

já s úspěchem používám http://clusterssh.sourceforge.net/, ale to je pod

    Petr Klíma

    e-mail:  petr.klima na madeta-group.cz   MADETA Group a.s.
    phone:   +420 389 136 209             Rudolfovská 246/83
    web:     http://www.madeta-group.cz   370 50 České Budějovice
                                          Czech Republic