vzdalene prikazy

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Úterý Září 20 19:51:54 CEST 2005

Hello, world!\n

> rad bych se zeptal na nasledujici vec,pripadne zkusenost atd...
> Mam na starosti temer 30 linux serveru a uz me unavuje zadavani stejnych
> prikazu na vsechny masiny. Vytvoril jsem si jednoduchy skriptik (bash
> ,ssh + textovy seznam hostu),jenz spusti mnou definovany prikaz na vsech
> serverech a vrati pripadne error hlasky. Skript ma spoustu omezeni a
> neni to "jaksi" ono. Jake sofistikovanejsi nastroje pouzivate vy?

Ja pouzivam sadu skriptu vlastni vyroby, ktera si udrzuje frontu prikazu
k provedeni na jednotlivych strojich a nabizi interface typu "zarad do
fronty tento prikaz (resp. skriptik) k provedeni na teto mnozine stroju"
a "projdi frontu a co se da provest, proved" (pokud nejaky stroj zrovna
nebezi, zustavaji jeho prikazy ve fronte). Je to velice jednoduche
a velice sikovne.

Pokud byste o neco takoveho nekdo meli zajem, podivejte se na

	ftp://atrey.karlin.mff.cuni.cz/pub/local/mj/linux/bex-1.0.tar.gz

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
main(){char *s="main(){char *s=%c%s%c;printf(s,34,s,34);}";printf(s,34,s,34);}