cron

Úterý Září 20 23:15:26 CEST 2005

On Mon, 19 Sep 2005, Petr Vileta wrote:

> Vubec netusim, proc treba anacron (skript)  je umisten v cron.daily ;-)

Jak uz jsem psal, tak v cron.daily je spusteni prikazu "anacron -u
cron.daily", ktere zajistuje, ze si anacron poznamena, ze se skupina
vedena pod timto jmenem prave v dany okamzik provedla, takze kdyby jeste
tyz den doslo ke spusteni anacronu, tak ten bude vedet, ze se denni ulohy
uz dneska provedly a nebude je spoustet znovu.

Kdyz se to vezme kolem a kolem, tak na serveru, ktery jeden 24x7, neni
anacron vubec potreba.

> No konkretne mi obcas neprijde mail od skriptu '00-logwatch', ktery je v
> cron.daily. Podle abecedy je tedy uplne prvni, tak netusim, ktera bije.

To muze byt take tim, ze logwatch ted den nenajde v logu zadne hlasky,
kvuli kterym by mel posilat hlaseni.