RE: Výběrové řízení - státní samospráva

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Středa Září 21 10:44:00 CEST 2005

Martin Reichel <mailto:martin na e-reichel.cz> wrote:
> Zajímá mě, zda je to po právní stránce v pořádku, poptávat vlastně
> produkt konkrétní firmy v konkrétní verzi.

	Dokud nebude v zákoně o vyběrových řízeních na státní zakázky
přikázáno, že to tak být nesmí, proč by to nebylo legální a tedy právně v
pořádku? (pro ten Váš zmiňovaný případ doporučuji přestěhování třeba do
některých státu USA - viz Open Document vs. MS Office)