Výběrové řízení - státní samospráva

Roman Fordinal aben na webcom.sk
Středa Září 21 14:32:43 CEST 2005

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek wrote:

> Dokud nebude v zákoně o vyběrových řízeních na státní zakázky
> přikázáno, že to tak být nesmí, proč by to nebylo legální a tedy právně v
> pořádku? (pro ten Váš zmiňovaný případ doporučuji přestěhování třeba do
> některých státu USA - viz Open Document vs. MS Office)

Na Slovensku je take vyberove konanie ktore vopred vlastne vylucuje
dalsich uchadzacov na zaklade podmienok neplatne.
Nemoze sa napriklad spravit vyberove konanie medzi dvoma firmami
Microsoft a Red Hat kde podmienkou je softwarovy balik Microsoft
Office, etc...
Nedavno sa nieco podobne stalo ale s vyberovym konanim ohladne
kupy automobilov.