SSH a testovaci IP adresa

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Středa Září 21 13:48:44 CEST 2005

Jan Kasprzak <mailto:kas na fi.muni.cz> wrote:
> 	Existuje nejaky parametr, kterym bych mohl uplne vypnout
> kontrolu host key pro urcitou IP adresu a pritom mohl pouzivat
> autentizaci heslem?

	Vzhledem k tomu, že mne toto chování děsně se**, zejména v
prostředí(ch) podobných Vašemu, jal jsem se pátrat po příčinách a zlepšení
stavu. Bylo mi tvrzeno, že je to v pořádku, zdravá úroveň paranoi prý je
zdravá a jestli chci, ať si to do source doplním a protlačím do Linux portu
OpenSSH sám...

	Podobný případ jako proč do dnes OpenSSH neumí resume na
přenos...:-(

	Tož tak...