cron

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Čtvrtek Září 22 09:45:23 CEST 2005

Dalibor Straka wrote:

> Toto si muzete odsimulovat na svem stolnim linuxu. Casto ten
Nemam stolni linux. Diky zlodejske bande CSSD nemam penize na dalsi pocitac
:-(
Ted si chystam takovou plecku ze zbytku, ale bude to maximalne P2/233MHz a
jsem zvedav, co na tom bude schopne bezet. Predpokladam, ze Xka budou
nabihat 30 minut, kdyz Win98 nabihaly pri testovani 15 minut :-)

> 00-logwatch je jenom symlink, je spravne a neukazuje treba na nejakou
> starsi verzi logwatch.pl?

Je to symlink a ukazuje spravne. Navic jsem s tim nic nedelal uz nekolil let
a az pred par dny to zacalo blbnout. Jedina vec, ktera se zmenila je, ze na
mem serveru stoupla navstevnost na sluzbach http, smtp a pop3, ale jen tak o
10% a prumerne hodinove zatizeni serveru je podle top tak 0.2 (ctu to
spravne jako 20% ???).

> www.fuckinggoogleit.com
Jo, dobra odpoved :-)

> http://nixdoc.net/man-pages/Linux/man8/run-parts.8.html
>
> Pri zadani run-parts navic vyjede nekolik odkazu s nazvem
> "hanging run-parts"
> http://lists.debian.org/debian-isp/2001/10/msg00005.html

Odkazy vyjedou, precetl jsem si je. Ale je tam popis problemu, ovsem reseni
jsem tam nenasel. V tom threadu to zustalo bez odpovedi.

> Ne, spise --verbose.

Diky, zkusim.
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz