cron

Pátek Září 23 01:49:33 CEST 2005

On Wed, 21 Sep 2005, Petr Vileta wrote:

> mam to zapsat jako
> 0 0 * * * root run-parts -x /etc/cron.daily

sh -x run-parts /etc/cron.daily

Neco mi rika, ze --verbose Vase verze run-parts jeste neumi...
ale to lze snadno nahlednout tim, ze se na ten program podivate

> Je to produkcni server, tak bych nerad neco podelal.

Celou dobu tady resime, ze to uz podelane je. :)
Jinak produkcni servery se zasadne porizuji v paru s testovacimi servery
(pripadne je k nim do trojice jeste jeden, kde se provadi vyvoj). :)