Dalsi problem pri pokusu o svou prvni kompilaci -sim

"Bc. Miloš Bíba" milos.biba na gmail.com
Čtvrtek Září 22 15:37:11 CEST 2005

> V akych 10 verziach? Preco si nestiahnete baliky priamo urcene pre Vasu
> distribuciu? Konkretne u mandrake to je bison a flex.

No me prave neni uplne jasne, kde na netu jsou bison a flex pro 2005 LE,
sice uz to nemusim resit
ale nemel byste odkaz na tyhle 2 balíčky ??? Presneji na zrcadlo kde
jsou ??? Ja mel pocit ze uz sem prohledal snad vsecky :-)

> Sim v binarnej rpm verzii pre mandrake/mandrivu existuje dost dlhu dobu.

Jiste, jsou, ale ja to poprve zkousel instalovat pres graficke rozhrani
kde se ta instalace zasekla, kdyz sem to po marne snaze kompilovat
zkusil z konzoly pres urpmi tak sem videl, ze se to zaseklo kvuli
nainstalovanemu balicku kopete, ktzere jsem pouzival kvuli tomu ze nesel
SIM, tak sem to kopete odinstaloval a najednou mam sima a nabehlo mi to
i s nastavenim co sem mel v predchozim mandraiku 10.1 :-)