2.6.11 + zmena polohy = zatuhnuti

Dal Horinek dallinux na centrum.cz
Čtvrtek Září 22 19:28:09 CEST 2005

Zdravim konferenci,
mam takovy zvlastni dotaz, respektive zvlastni situaci. Na notebooku se
mi stava s jadrem 2.6.11 kdyz jej zavru a prenesu jej nebo ho nejakym
zpusobem obratim atd .. tak mi totalne cely vytuhne .. funguje jen
restart. Pod Windows (i kdyz to jsem moc nezkousel) i po 2.6.13 jadrem
(odzkouseno) mi vubec netuhne. Je to  divne, vypada to spise na hw
problem, ale proc tedy by to melo byt jen jadrem? Je mozne, ze treba na
neco takove reaguji senzory a v tom pripade z nejakeho duvodu cely
system vytuhne? Snazil jsme se najit neco v logu ale vubec nic
zvlastniho, proto se obracim na vas, jestli by nekdo nevedel, oc by
mohlo jit a pripadne jak se toho zbavit...

Napadla me moznost spatne pripevnene ramky nebo otres disku a to zpusobi
zatuhnuti systemu, ale zase je tu ta otazka, proc jen s 2.6.11 jadrem?

Kdyby nekoho napadla nejaka vec, cim by to mohlo byt .. byl bych rad.
Nevim, jestli pocitac mam hodit do servisu, jestli se jedna o HW problem
nebo .. opravdu nevim ...

Predem dekuji za odpoved,

          Dal Horinek

 email: dal[at]horinek-dot-net