dotykovy display

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Čtvrtek Září 22 21:54:49 CEST 2005

Miro Bobovsky wrote:
> hmm sak hardware compatibility list a tam napr najdes:
> (lebo aj mne take mozno bude treba)
> http://www.elotouch.com/products/lcds/1515l.asp
> a medzi drivrami aj driver pre linux
> .. len som googloval

Koukal jsem na to a firmu "elo" vubec neznam a pokud jsem se dival na jejich
sit distributoru, tak nejblize bych to mel do Nemecka. Ovsem ja potrebuji
monitor s ceskou dvouletou zarukou a dostupnym servisem v CR.

Navic podporovane platformy ... Jo je tam driver pro linux, ale proc pak
neni linux mezi podporovanymi platformami, kdyz OS2 nebo Mac tam je?
Ale diky za odkaz.

Platform Support
-----------------------
Elo is the leader in touch support for PC operating systems. Elo device
drivers and touchmonitors work under these platforms:
Windows XP Serial
Windows XP USB
Windows 2000 Serial
Windows 98/Me/2000 USB
Windows 95/98/Me Serial
Windows NT Serial
Windows CE Serial
Windows 3.x
DOS
IBM OS/2R
Apple MacintoshR Serial
Apple Macintosh USB

--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz