dotykovy display

URBAN Leos leos.urban na qds.cz
Pondělí Září 26 18:14:02 CEST 2005

Petr Vileta napsal(a):
> Ma nekdo prakticke zkusenosti s dotykovym displejem pod Linuxem? Mam na
> mysli takovy ten LCD panel, kde misto na klavesnici mackate primo na
> ikony na obrazovce. Pokud jsem zjistil, tak existuji

My uspesne zkouseli Touch Screen ADI A515, controller ITMtouch,
software TouchKit na www.eturbotouch.com.
Ovladace k Linuxu byly jak na CD ale i na internetu ke stazeni.
Tusim to bylo pres AT Computers, ale byli jsem pak i nejak v kontaktu s
ADI CR, protoze nam prisel nejaky jiny typ nez jsme ocekavali - oni
totiz podle vseho nakupuji ty "folie" zvlast a ruznych typu a montuji to
az na prani. Proste dodavateli zrovna reknete ze to chcete na Linux -
existuje to a funguje k plne spokojenosti.

Leos