S cim na paerlovou aplikaci

Honza Pazdziora adelton na fi.muni.cz
Pátek Září 23 09:11:47 CEST 2005

On Fri, Sep 23, 2005 at 04:11:27AM +0000, Ivo.Hanuska na hella.com wrote:

> mám tu kolegu, který upravuje rozsáhlou webovou aplikaci v Perlu.
> Potřeboval bych nějaký IDE, který umí debugging (trace, whatch, debug...)
> webových aplikací. Kdyby věc šlapala vzdáleně (tedy na jin0m kompu, než
> server), byl bych asi o 200% raději.

export DISPLAY=stroj.kde.sedim:0.0
export PERL5OPT='-d:ptkdb'

by mohlo pomoci. Samozřejmě je otázka, nakolik je potřeba to krokování
dělat ve webovém protředí, jestli se to nedá odladit na příkazové
řádce.

 .project: Perl, mod_perl, DBI, Oracle, large Web systems, XML/XSL, ...
		Only self-confident people can be simple.