S cim na paerlovou aplikaci

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Pátek Září 23 10:16:28 CEST 2005

Ivo.Hanuska na hella.com wrote:
> Dobry den,
>
> mám tu kolegu, který upravuje rozsáhlou webovou aplikaci v Perlu.
> Potřeboval bych nějaký IDE, který umí debugging (trace, whatch,
> debug...) webových aplikací. Kdyby věc šlapala vzdáleně (tedy na
> jin0m kompu, než server), byl bych asi o 200% raději.

Muzete se podivat na www.activestate.com a hledejte Komodo. Je to IDE
prostredi s velmi dobrym debugerem (i remote), kontrolou syntaxe atd. A umi
asi 25 jazyku (html, perl, php, python...)
Ovsem neni to zadarmo. Ja za to daval neco kolem 250USD.
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz