cron

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Pátek Září 23 21:26:07 CEST 2005

Pavel Kankovsky wrote:

> sh -x run-parts /etc/cron.daily
>
> Neco mi rika, ze --verbose Vase verze run-parts jeste neumi...
> ale to lze snadno nahlednout tim, ze se na ten program podivate

Koukam do nej, ale bohuzel vubec neumim "programovat" v bash. Uvnitr
run-parts je uvedeno krome jineho:
        if [ -x $i ]; then
                $i 2>&1 | awk -v "progname=$i" \
                              'progname {
                                   print progname ":\n"
                                   progname="";
                               }
                               { print; }'
        fi
Znamena to, ze muzu zapsat do souboru v cron.daily
    0 0 * * * root run-parts -x /etc/cron.daily
nebo mam zapsat
    0 0 * * * root run-parts /etc/cron.daily -x

> Celou dobu tady resime, ze to uz podelane je. :)
> Jinak produkcni servery se zasadne porizuji v paru s testovacimi
> servery (pripadne je k nim do trojice jeste jeden, kde se provadi
> vyvoj). :)

No jo, jasne :-) Pokud ten server je skutecne server (rackovy) a stoji v
serverovne a vede od nej tlusta linka. Ovsem ja to zacal provozovat vice
mene kvuli hostovani 2 domen svych a 3 mych znamych a od te doby se to
malinko rozrostlo (15 domen). Ale porad je to jenom P3/500MHz na lince 256kb
a stoji mi v "sidle zivnosti" pod stolem a vydelava pouze tolik, ze mam pro
sebe ineternet cely rok zadarmo :-)
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz