cron

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Sobota Září 24 06:49:48 CEST 2005

On Fri, Sep 23, 2005 at 09:26:07PM +0200, Petr Vileta wrote:

> Koukam do nej, ale bohuzel vubec neumim "programovat" v bash. Uvnitr

Nejvyssi cas s tim neco udelat.

> run-parts je uvedeno krome jineho:
>         if [ -x $i ]; then
>                 $i 2>&1 | awk -v "progname=$i" \
>                               'progname {
>                                    print progname ":\n"
>                                    progname="";
>                                }
>                                { print; }'
>         fi
> Znamena to, ze muzu zapsat do souboru v cron.daily
>     0 0 * * * root run-parts -x /etc/cron.daily
> nebo mam zapsat
>     0 0 * * * root run-parts /etc/cron.daily -x

Nyni je vse uplne jasne. Vas system je zrejme RH a ten ma run-parts jako
bashovej skript. Ona podminka if [ -x $i ]; testuje spustitelnost
nalezeneho souboru (for i in adresar/*; do). O to mate ladeni
jednodussi. Do prvni radky napiste na konec "-x" ;-). Ja v debianu mam
jiny run-parts, ktery ma i jine parametry nez pouhy adresar v nemz ma
vsechny skripty vykonat. A je binarni.

-- Dalibor Straka