GnuPG - export klice na keyserver

Katarina Machalkova K.Machalkova na pod.cvut.cz
Sobota Září 24 09:43:09 CEST 2005

Dobry den

omlouvam se za offtopic dotaz, ktery ma s Linuxem spolecne akorat to, ze
jej pouzivam :-) ale konference gpg-uzivatele na gpg.cz se mi zda jiz
delsi dobu mrtva. Tak mne prosim nekamenujte
O co jde: nechala jsem si od kolegy podepsat svuj verejny klic, on mi
jej pak uploadnul na server, odkud jsem si jej zase stahla k sobe
(prikazem  gpg --keyserver pgp.mit.edu --refresh-keys ID). Co se ale pak
stalo, to jsem nejak nepochopila. U dvou identit, ktery jsem mela
definovane, to pak vypadalo asi takhle:

uid 1
... [selfsig]
... [selfsig]
... [selfsig]
... koleguv podpis

uid 2
... [selfsig]
... [selfsig]
... koleguv podpis

Tudiz, ty self-signatures se mi tam nejak rozmnozily, coz neni zrovna
to, co bych chtela... tak jsem je tedy smazla (--edit-key -> uid ->
delsig) a takto upraveny klic exportovala zpatky na keyserver. Ovsem
tech vic self-signatures tam mam porad.
Co delam spatne ? Urcite v tom bude nejaka uplne lame chyba... V tech
ruznych how-to ke GnuPG se o praci s klicema na keyserverech nic moc
nepise...
Diky

B.
--
     Zzzzz  |\      _,,,--,,_        "... a solitary cat."
            /,`.-'`'   ._  \-;;,_    Katarína "Bubli" Machálková
           |,4-  ) )_   .;.(  `'-'   http://www.bubli.org