GnuPG - export klice na keyserver

Michal Čihař michal na cihar.com
Sobota Září 24 10:00:11 CEST 2005

Zdravím

On Sat 24. 9. 2005 09:43, Katarina Machalkova wrote:
> Tudiz, ty self-signatures se mi tam nejak rozmnozily, coz neni zrovna
> to, co bych chtela... tak jsem je tedy smazla (--edit-key -> uid ->
> delsig) a takto upraveny klic exportovala zpatky na keyserver. Ovsem
> tech vic self-signatures tam mam porad.

Co je jednou na keyserveru, toho se už nezbavíš, keyserver nic nemaže,
jenom přidává podpisy, které ještě nemá. Tu duplikaci self-signatures
provádějí některé keyservery, většinou se doporučuje používat
subkeys.pgp.net. Další možnost jak k tomu může dojít je přegenerování
veřejného klíče, pak se ty popisy IMHO vytvoří znovu.

--
    Michal Čihař | http://cihar.com