OT: problem s phpmyadminem

Jan Povolny povolny na utrv.ujep.cz
Sobota Září 24 19:12:47 CEST 2005

Dobry den, omlouvam se za drobny offtopic, ale cela situace se odehrava na
linuxu a konference o php (ceska) je bez aktivit.

Mam linux server s FC1 (php 4.3.3, apache 2.0.47, oracle client 10g, mysql
4.0.17) a potreboval jsem rozchodit pristup z php do externi oracle
databaze. Distribucni verze php bohuzel nema zakompilovanou podporu oci8,
takze jsem stahl zdrojaky php5.0.5 a jal se kompilovat. Po instalaci noveho
PHP bezi vse k plne spokojenosti az na malou drobnost. Pokud chci v
phpmyadminu prochazet obsah tabulek v mysql (zalozka projit), tak to neudela
vubec nic. Nevyhodi chybu, ale take nezobrazi zadnou stranku. Pritom ale na
webu bez problemu taham a zobrazuji data ze stejne databaze a stejnych
tabulek. Problem je jen v phpmyadminu.

Tipoval jsem problem s verzi php5 a prelozil i php4.4.0, nicmene je stejny
problem. S distribucnim php4.3.3 (binarkou) je vse v poradku. Bud mam chybu
v kompilaci
(to se mi ale nezda, vse chodi jinak tak jak ma a configure je shodne pro
vsechny verze, phpinfo jsem prosel krok po kroku a bez vaznejsich rozdilu),
nebo chybu v nastaveni php.ini (opet krome drobnych zmen shodne pro vsechny
testovane verze php).

Nasel jsem podobny bug na internetu, pry se toto stava v pripade, ze je php
prelozeno s jinou verzi mysql nez se kterou je pouzivano. php jsem ovsem
kompiloval na shodne verzi mysql (4.0.17) a v phpinfo jsou cesty u modulu
mysql nasmerovane spravne. Akorat verze API je jina, ale priznam se, ze
nechapu proc.

Neresil jste nekdo podobny problem?

Diky
Jan Povolny