OT: problem s phpmyadminem

Michal Čihař michal na cihar.com
Neděle Září 25 09:25:56 CEST 2005

Zdravím

On Sat 24. 9. 2005 19:12, Jan Povolny wrote:
> Mam linux server s FC1 (php 4.3.3, apache 2.0.47, oracle client 10g,
> mysql 4.0.17) a potreboval jsem rozchodit pristup z php do externi
> oracle databaze. Distribucni verze php bohuzel nema zakompilovanou
> podporu oci8, takze jsem stahl zdrojaky php5.0.5 a jal se kompilovat.
> Po instalaci noveho PHP bezi vse k plne spokojenosti az na malou
> drobnost. Pokud chci v phpmyadminu prochazet obsah tabulek v mysql
> (zalozka projit), tak to neudela vubec nic. Nevyhodi chybu, ale take
> nezobrazi zadnou stranku.

Nevyhodí to náhodou cosi o SIGSEGV do logu? :-)

> Pritom ale na webu bez problemu taham a
> zobrazuji data ze stejne databaze a stejnych tabulek. Problem je jen
> v phpmyadminu.

Pokud je jen v phpMyAdminovi, tak můžeš zkusit použít php modul mysqli
místo mysql (stačí nastavit v konfiguraci, pokud ho máš zakompilovaný).

> [...]
> Bud mam chybu v kompilaci
> (to se mi ale nezda, vse chodi jinak tak jak ma a configure je shodne
> pro vsechny verze, phpinfo jsem prosel krok po kroku a bez vaznejsich
> rozdilu), nebo chybu v nastaveni php.ini (opet krome drobnych zmen
> shodne pro vsechny testovane verze php).
>
> Nasel jsem podobny bug na internetu, pry se toto stava v pripade, ze
> je php prelozeno s jinou verzi mysql nez se kterou je pouzivano. php
> jsem ovsem kompiloval na shodne verzi mysql (4.0.17) a v phpinfo jsou
> cesty u modulu mysql nasmerovane spravne. Akorat verze API je jina,

Pokud je verze API jiná, tak je něco špatně :-). Máš devel soubory por
MySQL pro stejnou verzi jako máš knihovny?

--
    Michal Čihař | http://cihar.com