OT: problem s phpmyadminem

Jan Povolny povolny na utrv.ujep.cz
Neděle Září 25 19:18:06 CEST 2005

> Asi bych to zkontroloval ještě jednou, protože rozdílné verze jsou
> jediná příčina na Linuxu o které vím (na IIS to padá i samo od sebe,
> ale to je jiná kapitola).

*** zkusim to jeste proverit, nicmene mi je stejne zahadou fakt, ze na
obou serverech (v ostrem provozu i v na tom kompilacnim) mam MySQL
dodanou z externich balicku (nikoliv z distra). S touto MySQL (dodanou
binarne, nikoliv kompilovanou) chodi distribucni balicek php ok (take
neni kompilovany, tj. nemuze byt kompilovany s danou nedistribucni verzi
MySQL) a mnou prelozene php nechodi kvuli konfliktu verzi, ackoliv jsou
devel knihovny na obou serverech totozne. Nebo to cele spatne chapu :-).

Zdravim
Jan Povolny