OT: problem s phpmyadminem

Michal Čihař michal na cihar.com
Neděle Září 25 18:45:47 CEST 2005

Zdravím

On Sun 25. 9. 2005 17:23, Jan Povolny wrote:

> ***nezakompiloval, neb jsem netusil, o co vlastne jde, podivam se na
> to, jestli se mohu zeptat zde, o co vlastne jde? :-)

No to je novější rozšíření pro MySQL, které mj. přidává podporu pro
novější MySQL (viz http://php,net/mysqli).

> *** uz jsem to kontroloval x-krat, php sice kompiluji  na jinem linux
> serveru, nez pak bezi, ale balicky jsou tam shodne. Devel knihovny
> mysql odpovidaji zbytku, to jsem si jist a pri kompilaci saha
> kompilator do spravne slozky, coz je pak videt i v phpinfo. S tou
> verzi API mi to neni jasne, distribucni php 4.3.3, ktere chodi v
> pohode (ale neprekladal jsem je) ma verzi API take jinou, nez je
> verze MySQL.

Asi bych to zkontroloval ještě jednou, protože rozdílné verze jsou
jediná příčina na Linuxu o které vím (na IIS to padá i samo od sebe,
ale to je jiná kapitola).

--
    Michal Čihař | http://cihar.com