Sendmail a Cyrus - ukladani posty do maildir

Frantisek Cerny konference na ace-comp.cz
Úterý Září 27 07:40:38 CEST 2005

Zdravim,

pouzivam sendmail a cyrus jako pop3 server.
Muj problem spociva v tom, ze sendmail uklada prichozi postu do maiboxu
"/var/spool/mail/jmenouzivatele", ale cyrus pouziva pouze maildir.
Navim jak premluvit sendmail, aby predaval postu cyrusu a ten ji ukladal
do maildiru? S postfixem to nebyl problem, ale se sendmailem se mi
nedari :-(   "vygooglil" jsem spoustu veci, ale nic nepomohlo. Prichozi
posta se neustale uklada do /var/spool/mail/  ??

Sendmail 8.13.1.2

Diky.
F. Cerny