Sendmail a Cyrus - ukladani posty do maildir

Josef Hrabec hrabec na ramgate.cz
Úterý Září 27 09:53:14 CEST 2005

v manualu pro ten cyrus je napsano, co se ma doplnit do mc konfiguraku pro
sendmail, vypada to nejak takto:

define(`confLOCAL_MAILER', `cyrusv2')
MAILER(`cyrusv2')
(radej se ale presne podivej do manualu, jak to ma byt pro tvou verzi
cyrus-u)
z toho si potom pomoci m4 vygenerujes novy sendmail.cf a je to

p.