macromedia flash a http

JF jfeit na ics.muni.cz
Úterý Září 27 09:06:40 CEST 2005

Petr Vileta wrote:

> No vzdyt ano ;-) Jenze v puvodni zprave bylo, ze soubor je umisten ve
> stejnem adresari, kde je cgi skript. Takze ho Apache asi zkousi spustit,
> misto aby ho odeslal do weboveho klienta.
> On tazatel tim skriptem asi generuje neco takovehleho
> ale mel by generovat tohle

Ja jsem zkousel ten skript dat do cgi i pod html (kde jsou dalsi
soubory a obrazky, ktere ma ten flash zobrazit).
Myslim, ze server ten flash najde, protoze kdyz ten cgi skript generuje
treba
tak se to chova jinak - hlaska v error_log je, ze soubor
neexistuje.swf nebyl nalezen.
Proto jsem mel pocit, ze z nejakeho duvodu (nastaveni serveru?)
se http brani ten flash odeslat ke spusteni.
Flash se otevira v samostatnem okne, mozilla otevre okno, ktere je ale
prazdne (a ani v JS konzoli zadne chybove hlasky nejsou).
Pokud mozillou otevru primo ten obsluzny soubor (ktery obsahuej ten
link na flash) tak to funguje.
Ale jeste vyzkousim ruzne formy toho odkazu.
Diky
JF