macromedia flash a http

fnuki fnuki na quick.cz
Úterý Září 27 10:48:17 CEST 2005

Asi nemate paru co je to takove cgi a jak funguje web!

Do cgi-bin date program, ktery kdyz webserver se spusti vyplivne ze sebe
hromadu textu nebo jinych dat, idealne html kod a ten webserver odesle a
prohlizec zobrazi.

Do jineho umisteni date soubor a webserver ho preda tak jak je do
prohlizece, ktery ho zobrazi.

Takze kdyz date flash do cgi-bin tak se ho webserver pokousi spustit a
vysledek odeslat, jenze ouha, flash nebezi na strane severu!

Zkopirujte flash o uroven vys a pojede vam to.