Externí disk na USB/FireWire

Miroslav BENES miroslav.benes na zdas.cz
Úterý Září 27 16:14:30 CEST 2005

Přeji krásný den !

Uvažuji o pořízení přenosného disku k PC. Líbí se mi "krabice", do
kterých se dá strčit "klasický" 3,5" disk.
Z nabídky na internetu mě zaujaly modely Spire SP-100 (USB) a Spire
SP-103 (USB + FW). Máte s nimi nějaké zkušenosti ?

Tiše doufám, že poběží i na linuxu (přes USB jako "mass storage"
zařízení). Jak se ale připojuje taková věc na FW ? Je tento způsob
připojení v linuxu podporovaný ? A pokud ano, s jakou přenosovou
rychlostí se dá počítat (ve srovnání s USB připojením) ?

Předem děkuji za rady a (hlavně) osobní zkušenosti.