Externí disk na USB/FireWire

Ondrej Cecak ondrej.cecak na linuxsoft.cz
Úterý Září 27 22:53:35 CEST 2005

Dne út 27. září 2005 16:14 jste napsal(a):
> Přeji krásný den !
>
> Uvažuji o pořízení přenosného disku k PC. Líbí se mi "krabice", do
> kterých se dá strčit "klasický" 3,5" disk.
> Z nabídky na internetu mě zaujaly modely Spire SP-100 (USB) a Spire
> SP-103 (USB + FW). Máte s nimi nějaké zkušenosti ?
>
> Tiše doufám, že poběží i na linuxu (přes USB jako "mass storage"
> zařízení).

Dobry den,

nevim, jestli vas to bude zajimat, ale pouzivam IcyBox - IB-360U-BL pro 3,5"
disky, pripojeni pres USB 2.0, tvari se jako mass storage, jedine, co mi
trosku vadi je nedostupnost cteni S.M.A.R.T. a ovladani disku pres hdparm
(uspavani, vypinani apod.).

--
Ondřej Čečák