Intel sitova karta a Trustix

Marek Olšavský orsm na centrum.cz
Středa Září 28 19:36:34 CEST 2005

	Dobry den,
dneska jsem pri instalaci Trustixu 2.2 (trustix 3.0 odmitl nabootovat
:-() narazil na neprijemny problem, nedarilo se mi nainstalovat
integrovanou sitovou kartu Intel, ktera se mi pri lspci hlasila jako
"27dc Intel Corp. Ethernet" (zhruba citovano, ted u toho PC nesedim). Z
dmesg jsem vycetl problem s prerusenim a adresou tohoto integrovaneho
zarizeni (bohuzel v biosu desky jsem se nedostal k tomu, abych mohl tyto
hodnoty zjistit, nebo nastavit). Jeste jsem mel vuli vyzkouset rucni
instalaci modulu "e100.o" pomoci insmod PATH/e100.o , ale v obvyklem
miste (/lib/module/2.4.31-t5/...) jsem potrebny modul nenasel.
	Potrebuji se zeptat, jestli se nekdo nesetkal s timto problemem,
pripadne jestli existuje reseni bez rekompilace jadra [[, pripadne,
jestli neni problem s tim, ze z informaci, ktere jsem dostal
nevyplyvalo, ze se jedna o 64bit Pentium 4 a ja jsem tam cpal 32 bit
distro (to by ale IMHO nemel byt nejmensi problem)]].
	Dekuji a s pozdravem
		MaReK

btw: Zmene distra jsem otevrem, ma jedinou podminku, ze jej musim do 4
rano stahnout po 512 kbit lince.
btw2: Omlouvam se, pokud se mi to nedari vse presne vypsat, nemam tu to
PeCko a pisu z pameti.

--
MaReK "Penguin" Olšavský
PHP Voodoo

Na stránce bylo napsáno: "Optimalizováno pro Explorer 5, nebo lepší".
  Tak jsem přešel na Mozilla Firefox  --> http://firefox.czilla.cz/